Céges ajándék, mint motiváló eszköz

Egy ajándékot jó szándékból adományozunk, szívességből és elvárások nélkül. Az ajándékozás manapság mindennapos dolog, általában családtagjainkat, barátainkat, ismerőseinket, vagy munkatársainkat ajándékozzuk meg. Az ajándékokat illik időben odaadni, vagy elküldeni a kívánt személynek. De milyen is egy jó ajándék, illetve milyen szerepe van, ha egy cég részéről érkezik? A céges ajándékoknak is fontos szerepük lehet egy vállalaton belül, ezeknek például motiváló céljuk is lehet. Az ajándékok reklám jellegűek is lehetnek, mint például a protokoll ajándékok, amelyeket a cégen belüli alkalmazottak, partnerek, vagy vendégek kaphatnak. Általában ilyen ajándék egy bögre, golyóstoll, naptár, füzet stb., amelyre a cég logója, neve és elérhetősége van feltüntetve. Ilyen használati tárgyak által építeni lehet a vállalati identitást, illetve kifele is reklámozni lehet a céget. A céges ajándékok egyfajta hálát is kifejezhetnek. Ezáltal a vállalat vezetője jelezheti elismerését a jól végzett munka iránt. Napjainkban az ajándékozás minden téren elvárás lett, így a cégek életében is. A céges ajándékokat már marketing eszköznek is lehet tekinteni, ugyanis általuk megerősíthető és kibővíthető a cég kapcsolatrendszere.

Author: Barnabas Kovacs