Vállalati értékesítést befolyásoló tényezők

A vállalatok értékesítését jócskán befolyásolja és módosítja a magyar reklámügynökségek munkája, akik minden nap azon vannak, hogy egyre kelendőbbé tegyék a termékeket és kialakítsák a vásárlás vágyát. A magyar reklámügynökségek ennek érdekében számos trükk, fortély és módszer ismerői, melyek a termékek és szolgáltatások iránti igényt hozzák létre. Tehát kialakul az emberekben a hiányérzet, vagyis az igény egy- egy portéka iránt, és a reklám ügynökség általi sugallat hatására költekezésbe kezdenek. Ezáltal enyhül a hiányérzet és boldogság, illetve elégedettség tölti el az embereket. A reklám ügynökség célja, hogy ez a pozitív érzelem csak rövid ideig tartson, mely ösztönzi a későbbi vásárlásokra az embert és egyre növessze az termékek iránti igényt. Tehát a reklám ügynökség feladata, hogy elégedetté tegye a vásárlókat, de időszakosan viszont felkeltse újra és újra az érdeklődésüket, mely majd vásárlást fog eredményezni.

Author: Barnabas Kovacs