Mi lehet az? Bizony a cím alapján sokan gondolkodóba eshetnek, hogy mi is lehet az, ami egyedi és mégis tömegekhez szól? Ez pedig nem más, mint a reklám. Ha megfigyeljük, akár az online akár az offline tértben a reklámokat, sok mindenre rájöhetünk. Bár minden reklám különbözik egymástól, mégis vannak bizonyos sémák, ami alapján felépülnek. A reklám elkészítésére is vonatkoznak olyan alapszabályok amelyeket minden reklámszakember tud. Megtanítják az iskolákban, majd a gyakorlatban is megtapasztalható, hogy ezek a szabályok bizony nem véletlenül lettek réges régen kitalálva, leírva. A reklámszakember ezek alapján tudja, hogy mi az amelyik reklám típus, fajta működhet a megbízóaiknál és mi az, ami mondjuk nem. A napjainkban egyre nagyobb teret hóditó online reklámokkal hihetetlen hatásokat lehet elérni, manapság az egyik leginkább befolyásoló marketing eszköz. A reklámkampány célja, hogy az embereket a hirdetett termék megvásárlására ösztönözze. Egy jó reklámról általánosságban elmondható, hogy rövidnek, érthetőnek és vonzónak kell lennie, hogy valóban elérje célját. Reklámoknál fontos a vizualitás, hiszen az emberek az információk közel 90%-át vizuálisan érzékelik. Sokszor gondoljuk úgy, hogy csak bambuljuk a tévé, vagy a számítógép képernyőjét és nincs hatással ránk az ott látott tömérdek reklám. Azonban a tudatalattink elraktározza és a későbbiekben akár a későbbi vásárlásainkra is hatással lehet. Persze ezt a logikai láncot senki sem játssza le a fejében, pedig így van, így működünk.