Mikor máskor gondoljuk át a marketing stratégiánkat, ha nem év elején? Biztosan jó volt az a stratégia amin eddig dolgoztunk? A magyar reklámügynökségek, így a reklámügynökségek Debrecenben is minden évet azzal kezd, hogy átnézi, elemzi, majd kiértékeli az ügyfeleik részére az elmúlt évi aktivitásukat. Természetesen ezt a magyar reklámügynökségek nem csak évente egyszer teszik meg, de a január jó alkalom arra, hogy leüljenek minden partnerükkel és átbeszéljék az elmúlt évet. Mi az, ami jó és sikeres volt, vagy melyik a marketing tevékenység azon pontja, vagy pontjai, ami módosítást, vagy fejlesztést igényel. A reklámügynökségek Debrecenben azokra az új marketing, valamint online marketing lehetőségekre is kitér ilyenkor, amiket érdemesnek gondolnak alkalmazni, bevezetni az adott márka esetében, a még jobb eredmények elérésének érdekében. Az év elején történő tervezés azért is fontos, mert jó átlátni és tudni azt, hogy milyen ívet szeretnénk végigjárni a következő hónapokban. Milyen mérföldköveket akarunk teljesíteni és ahhoz, hogy elérjük azokat, milyen lépéseket kell végrehajtanunk. Ez egy olyan munka, amiben egy ügynökség sokat tud segíteni nekünk, de az a legjobb, ha mi se akarjuk megúszni a kemény munkát és aktívan részt veszünk az éves marketing tervünk megtervezésében, aminek egy igen fontos eleme, hogy milyen összeget kívánunk a jövőben elkölteni marketingre, reklámra, hirdetésekre.