A reklámügynökség különleges és egyedi világában számtalan olyan példa létezik, amelyek még a szkeptikusok számára is bebizonyíthatják azt, hogy az online térben egy digitális reklámügynökség szemmel is jól látható eredményeket képes elérni. Sok reklámügynökség specializálódott, szakosodott bizonyos iparágakra. Hiszen nem mindenki jó mindenben. Választásunk és döntésünk előtt nézzük végig, hogy kikkel dolgoztak együtt korábban. Ebből sok információt leszűrhetünk magunknak. Lehet, hogy a digitális reklámügynökség bemutatkozásában is kitér arra, hogy ő specálisan milyen területekről vállal ügyfeleket. Ez akkor különösen jó, ha egy egyedi területen ügyködünk, ahová például nem elegendő az általános marketingtudás és ismeretek. Hanem a területet is átfogóan kell ismerni ahhoz, hogy valóban jól harmonizáló és hiteles marketing és reklám tevékenységünk legyen. Persze nem várható el, hogy egy reklámszakember hirtelen atomfizikus, biológus, vagy borszakértő legyen. De ha több hasonló területen működő céggel dolgoztak már együtt, akkor nagyobb a tudásuk és több információval rendelkeznek az iparági jellegzetességeket illetően, mint akik nulláról gyűjtenék össze a tudásukat. Persze ez sem lehetetlen, itt egyedül az idő, a rátermettség, a tudáséhség jelentheti a szűk keresztmetszetet.