Azonnal reagálni kell a helyzetekre

Sajnos, tapasztalatból tudjuk, hogy a budapesti éttermeknek az idei szezonban nincs könnyű dolga. A legnagyobb probléma, ahogy látjuk,a futárok hiánya, de természetesen ez csak rárakódik az amúgy is nehéz, összetett feladatok megoldására, így sok esetben már olyan komoly a helyzet, hogy az addig jól működő éttermek is a bezárás közelébe kerülnek.
Ilyen helyzetben különösen fontos, hogy az olyan problémákat, amiket lehet, minimalizálni tudjuk és a kevés futár munkáját is a lehető legegyszerűbbé, leghatékonyabbá tegyük. A Neuwebdesk online kereskedelmi szoftver használata pedig tökéletes megoldás erre a feladatra. Mivel ez az online kereskedelmi szoftver egy élő, folyamatosan fejlődő program, a jelenlegi helyzetet is a lehető leghatékonyabban követte le.
A fejlesztőcsapat ugyanis azonnal reagált a futárok hiányának problémájára és olyan házhozszállítás kezelő megoldást tudott nyújtani, mely optimalizálja a futárok munkáját, így leegyszerűsítve azt.
Ráadásul, jelenleg is folyamatosan fejlesztik a házhozszállítás kezelő modult és a jövőben több olyan megoldást építenek majd bele, ami soha eddig nem látott segítséget jelenthet az éttermek számára.